Veelgestelde vragen

In deze veelgestelde vragen vind je alle vragen die je mogelijk kunt hebben over de website of de producten.

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur me je vraag per e-mail: info@voorbello.nl of via WhatsApp: 0618338559.

Kan ik een speeltje in een bepaalde kleur krijgen?

Ja, dat kan. Je mag me altijd even contact met me opnemen of een berichtje sturen en vragen of een item in een bepaalde kleur op voorraad is. Als de kleur beschikbaar is, zorg ik dat je de kleur van je voorkeur krijgt.

Kan ik mijn hond met een speeltje alleen laten?

Nee, dat kan eigenlijk met geen enkel speeltje. Alles kan in principe kapot en als je hond een deel van een speeltje binnen krijgt, kan dat zeer schadelijk zijn.

Welk formaat kies ik voor mijn hond?

Soms is het lastig om vooraf in te schatten welk formaat van bepaald product het beste bij je hond past, dat begrijp ik helemaal.
Ik denk graag me je mee. Neem dus gerust contact op om samen te bepalen welke maat het beste is voor jouw hond.

Hoe plaats ik een bestelling?

Je stopt de producten die je wilt hebben in je winkelwagentje. Via het winkelwagentje ga je door naar de afrekenpagina. Hier vul je alle gegevens in en kies je hoe je wilt betalen. Na je betaling ontvang je een bevestiging per e-mail. Heb je deze bevestiging niet ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Op welke dagen worden bestellingen verzonden?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo vlot mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen worden op maandag, woensdag en vrijdag verzonden.

Bestellingen geplaatst tussen vrijdag 13:00 uur en maandag 13:00 uur proberen wij maandagmiddag te verzenden.

Bestellingen geplaatst tussen maandag 13:00 uur en woensdag 13:00 uur proberen wij woensdagmiddag te verzenden.

Bestellingen geplaatst tussen woensdag 13:00 uur en vrijdag 13:00 uur proberen wij vrijdagmiddag te verzenden.

Kan ik een bestelling op een bepaalde dag laten verzenden?

Ja, dat kan. Als je een bestelling voor een speciale datum verzonden wilt hebben, kan dat. Stuur me een berichtje met daarin duidelijk de verzenddatum van je bestelling. Dit hoeft niet een van onze vaste verzenddagen te zijn (zie de vraag hierboven).

Let op: het gaat om de datum van verzending. We hopen natuurlijk altijd dat PostNL meewerkt, maar daar heb ik verder geen invloed op.

Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces kan je een ander adres dan je eigen adres opgeven waar de bestelling naartoe verzonden wordt.
Wil je een speciaal kaartje in je pakket? Stuur me dan even een berichtje dan verzorg ik dat graag voor je.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Zolang je nog geen verzendbevestiging ontvangen hebt is het mogelijk je bestelling aan te passen.
Neem dan zo snel mogelijk contact met me op.
Bel me even op: 0618338559 of stuur een WhatsApp bericht naar 0618338559 of stuur een e-mail aan: info@voorbello.nl

Mijn bestelling is nog niet bezorgd?

PostNL bezorgt pakketten met Track & Trace meestal op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), en ze streven altijd naar een bezorging binnen twee bezorgdagen. Brievenbuspakjes worden bezorgd samen met de overige post (dinsdag t/m zaterdag). Af en toe raakt een pakket of poststuk vertraagd, bijvoorbeeld door drukte of een technische storing bij PostNl.

Bijna alle vertraagde pakketten komen binnen vijf bezorgdagen alsnog aan.
Heb je één week na je bestelling nog geen pakket ontvangen neem dan contact met me op. We zullen dan samen kijken naar een passende oplossing.

Ik heb een verzendbevestiging ontvangen maar geen Track & Trace code?

De gegevens om je pakket te volgen ontvang je zodra je pakketje overhandigd is aan PostNl en deze gescand is.